سفارش تبلیغ
صبا ویژن
(شنبه 103 اردیبهشت 1 ساعت 6:24 صبح )
با دانشمندان همنشین باش تا دانشت، افزون و ادبت، نیکو و جانت، پاک گردد . [امام علی علیه السلام]

پایگاه اطلاع رسانی مباشری

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006

بسم الله الرحمن الرحیم
    تشکیل بسیج مستضعفان، به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می رود. درخت تنومندی که ثمره آن روحیه بالندگی و خودباوری و داشتن ایمان راسخ در پیشبرد آرمانهای والای انسانی و خدمت بی منت به آحاد جامعه در روزگار پریشان حالی هاست. پنجم آذر ماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود. بدون تردید دوراندیشی، هوشیاری و درایت بی‌نظیر حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس آن نهاد مقدس و هدایت و تدابیر روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) اساسی‌ترین عامل خنثی‌سازی توطئه‌ها در مقابل انقلاب اسلامی بوده و حوادث سال‌های بعد، گواهی روشن بر درستی این تصمیم بوده است.
   دفاع جانانه در هشت سال دفاع مقدس، نقش آفرینی در سازندگی کشور پس از جنگ تحمیلی، مشارکت در رشد و توسعه همه جانبه علمی، مقابله غیرتمندانه با تهاجم فرهنگی و نفوذ بی امان دشمن و دفاع از حریم اهل بیت و کشور، همه و همه نشان از عمق تفکر انقلابی، بصیرت ولایی، اراده خلل ناپذیر و اقدام عاشورایی و بهنگام بسیجیان است که نشات گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) بوده و همگی جمله در این نهاد انقلابی و مردمی گرد آمده است. امروزه نقش‌آفرینی بسیجیان با اخلاص و با بصیرت در عرصه‌هایی مانند علم و فناوری، فرهنگی و اجتماعی و سازندگی به ویژه در محرومیت زدایی و نیز مشارکت در طرح‌های بزرگ ملی از جمله مبارزه با بیماری منحوس کرونا و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در مواسات و کمک همدلانه به آسیب دیدگان از شرایط همه گیری بیماری کرونا، نشان از مسئولیت پذیری متعهدانه و راهگشایی آن در پیشرفت کشور از گردنه‌های دشوار به ویژه، تهاجم همه جانبه دشمنان نظام که با تروریسم اقتصادی و تحریم‌های پی در پی هدفی جز نابودی انقلاب اسلامی را ندارند، با اتکا به خداوند و ظرفیت نیروی درونی، ترویج تولید داخلی و راه اندازی چرخ‌های پشتیبانی با افق مانع زدایی را، دارد. از همین رو توانمندسازی ملت ایران برای پیشبرد گام دوم انقلاب اسلامی از جمله ضرورت‌های مهم و سرنوشت‌سازی است که بسیج و بسیجی آن را در دستور کار خود قرار داده و این اقدام راهبردی و راهبری هم حمایت دولت و مسئولان را می‌طلبد.          
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  همه ی شهدا و ایثارگران عزیز ، هفته بسیج و 5 آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به همه ی بسیجیان غیور و مخلص شهرستان لنجان تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه این عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نمایم.
والسلام علیکم ورحمه الله
رییس مجمع بسیجیان شهرستان لنجان



  • کلمات کلیدی :
  • » موسی مباشری
    »» نظرات دیگران ( نظر)


    لیست کل یادداشت های سایت
    17 توصیه امام خامنه ای حفظه الله برای امر به معروف و نهی از منکر
    اقتصاد مقاومتی
    پیام قرآنی 1
    اطلاعیه ستاد توزیع عادلانه یارانهها
    نماز شب و روزجمعه
    یاس از مردم
    پیام هفته بسیج
    8 آبان؛سالروز شهادت حسین فهمیده
    وحدت
    عمامه عاریتی؟!.
    آئین تکریم
    پنجاه خصلت از خصوصیات اخلاقی پیامبر اکرم (ص)
    عیب مرا به من بگو
    حسد
    از امریکا و انگلیس واکسن نخرید
    [همه عناوین(484)][عناوین آرشیوشده]

     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 10  بازدید
    بازدیدهای دیروز: 14  بازدید
    مجموع بازدیدها: 469244  بازدید [ صفحه اصلی ]
    [ وضعیت من در یاهو ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ مرکز ]
    [ درباره من ]

    » پیوندهای روزانه «
    » ===== دسته بندی یادداشت ها «
    » آرشیو یادداشت ها «
    حدیث

    سیب تم

    » اشتراک در خبرنامه «
     

    دیکشنری آنلاین

    دیکشنری آنلاین


    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    قالب میهن بلاگ