سفارش تبلیغ
صبا ویژن
(جمعه 103 فروردین 31 ساعت 9:12 صبح )
هر که خوش نیّت گردد، پاداشش فراوان شود، زندگی اش خوش گردد و دوستی اش [بر دیگران [لازم شود . [امام علی علیه السلام]

پایگاه اطلاع رسانی مباشری

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006

السلام علیک یا ابا عبد الله الحسین(ع)

 

سـلام مــا بــه تــو و قــبــر بــاصفات حسین

درود حق به تو ای مظهر صفات حسین

فــدای تـو هـمـه خـلـق جهان ز پیر و جوان

تـویـی بهر دو جهان کشتی نجات حسین

تـویــی مــروج احــکـــام دیــــن پــیــغــمـبـر

تـویـی خــلاصــه ایــجــاد کـائنات حسین

چـه حـکـمـتـی است به ایثار و جانفشانی تو

کـه گـشـته ذات خداوند خونبهات حسین

چه کرده ای تو به درگاه حق که خلق جهان

کــنـنـد آروزی طــوف کـربـلات حـسـین

ز داغ مـاتــم جـانـسـوزت ای عــزیــز خـــدا

کـنند جـن و بشر گریه در عزات حسین

ســلام مــا بــه تــن چــاک چــاک بـی کـفنت

فـدای پـیـکـر پـرخـون سـرجدات حسین

ســلام مــا بــه تــو و شـیـرخواره اصغر تو

فـدای اکـبــر و عـبـاس بـاوفــات حسین

سـلام مــا بــه سـر انـورت کـه شـد بـر نـی

فــدای خـوانـدن قـرآن دلـربــات حـسین

زهـــی بــه هــمـت مـردانــگــی و ایــثــارت

فـدای دســت سـخی گـره گـشات حسین

ز راه لـطــف نـظـر کـن بـه حال خسـته دلان

بـرس به داد «حیاتی» گه ممات حسین

  ----------------------------
شعری از محمد حیاتی

 --------------------------------------------------------------------------------------------------.

من مریض توام و از تو دوا می خواهم

ای  مسیح دل من از تو شفا می خواهم

از ازل مٌحرم کوی تو شدم یا مولا

در طواف حرمت سعی و صفا می خواهم

حج من دور سرت چرخم و حاجی گردم

تا فدای تو شوم اذن خدا می خواهم

در سرازیری قبرم که مرا خاک کنند

من به جای کفنم شال عزا می خواهم

روز محشر که کسی جور کسی را نکشد

از خداوند شفاعت تو را می خواهم

تا که ناکام نمیرم به جهان تا هستم

از تو یک تذکره کرب و بلا می خواهم

 



  • کلمات کلیدی :
  • » موسی مباشری
    »» نظرات دیگران ( نظر)


    لیست کل یادداشت های سایت
    17 توصیه امام خامنه ای حفظه الله برای امر به معروف و نهی از منکر
    اقتصاد مقاومتی
    پیام قرآنی 1
    اطلاعیه ستاد توزیع عادلانه یارانهها
    نماز شب و روزجمعه
    یاس از مردم
    پیام هفته بسیج
    8 آبان؛سالروز شهادت حسین فهمیده
    وحدت
    عمامه عاریتی؟!.
    آئین تکریم
    پنجاه خصلت از خصوصیات اخلاقی پیامبر اکرم (ص)
    عیب مرا به من بگو
    حسد
    از امریکا و انگلیس واکسن نخرید
    [همه عناوین(484)][عناوین آرشیوشده]

     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 1  بازدید
    بازدیدهای دیروز: 10  بازدید
    مجموع بازدیدها: 469221  بازدید [ صفحه اصلی ]
    [ وضعیت من در یاهو ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ مرکز ]
    [ درباره من ]

    » پیوندهای روزانه «
    » ===== دسته بندی یادداشت ها «
    » آرشیو یادداشت ها «
    حدیث

    سیب تم

    » اشتراک در خبرنامه «
     

    دیکشنری آنلاین

    دیکشنری آنلاین


    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    قالب میهن بلاگ